23 Mayıs 2020 Cumartesi


Zeliha BİLGİLİ  / Sınıf Öğretmeni  / Cumhuriyet İlköğretim Okulu / ANKARA / TÜRKİYE
,
Hakkımda

                                                   


Gazi Üniversitesi mezunuyum.Sınıf öğretmeniyim. Meslekte 15. yılımı çalışmaktayım. İlk görev yerim olan Erzurum ilinde çalıştıktan sonra Kayseri ye tayin oldum. Şu an başkent Ankara da görev yapmaktayım.Drama/ Zeka oyunları/ Satranç eğitmeniyim. Öğrenme, motivasyon, performans, değerler eğitimi, sanatsal faaliyetler, stem, kodlama, çevre ve kültür gibi konulara ilgi duyuyorum. Teknolojiyle ilgileniyorum.  Mesleki gelişimime katkıda bulunmak, farkındalığımı artırmak, öğrencilerime  daha fazla fayda sağlamak adına çalışmalarımı yürütüyorum. 


______________________________


Eylül Ayı Çalışmaları
Veli İzin Belgelerimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aziz Sancarin Izinde \ Khatira Malikova