17 Şubat 2020 Pazartesi

Geyikli İlkokulu Şubat ayı etkinlikleri


Geyikli İlkokulu Şubat Ayı Etkinlikleri

Şubat ayında her öğretmen sınıfına uygun ders planı yaptı. Bende sınıfta istek ve ihtiyaçları planladım. Öğrencilere bir problem durumu sundum. ğrencilerden çözüm bulmalarını istedim:

"Ayşe 2.sınıfa giden bir öğrencidir. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 18 Mart haftası için yaratıcı etkinlikler yapılması istenmektedir. Ayşe okulunu ve sınıfını temsil edecek bir ürün yapmak istemektedir. Şiir ve resim dışında bir şey yapması gerekmektedir."
 Bu durumda Ayşe’ye yardım etmek için neler yapılabilir?
1.       Sizin de çevrenizde bu ve buna benzer yardıma ihtiyacı olan kişiler var mı?
2.       Ortaya çıkan problem durumlarını çözmek için neler yapılabileceğini düşünelim.

Öğrenciler bu problemi çözmek için 18 Mart ile ilgili maketler yaptılar. Öğrenciler çalışmalarını sınıfta sundu ve bende değerlendirme yaptım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aziz Sancarin Izinde \ Khatira Malikova